درباره ما

آموزش های مارکتینگ مدیر بدرد چه کسانی می خورد؟

 

اگر جزء سه دسته از افراد زیر هستید حتما مطالب و آموزشهای مارکتینگ مدیر بدرد شما میخورد و میتواند برای شما راهگشا و موثر باشد:

 

1-دسته اول صاحبین کسب و کارهای کوچک و نوپا که در فروششان دچار مشکل و گرفتاریند و مدتهاست در رکود و یا عدم فروش و بازار خوب مواجه اند. مشکل عمده این افراد آن است که با شیوه های نوین بازاریابی و مارکتینگ آشنا نیستند. همواره در اطرافتان افرادی را دیده اید که به شکل سنتی و قدیمی مشغول به بازاریابی و تبلیغات برای کسب و کار خود هستند و از شیوه های جذاب و نوین بازاریابی و تبلیغات آگاهی نداشته و اطلاع ندارند که این آموزشها چه تاثیرات شگرفی می تواند در کسب و کار آنها ایجاد کند. یکی از دایی های خود من مدتهاست در حوزه پوشاک فعال است اما در تمام این مدتها شاهد هیچگونه رشد و پیشرفتی در کسب و کار خود نبوده و کماکان با آن روش های سنتی و از مد افتاده تبلیغات پیش میرود. این در صورتی است که میتواند با اندکی تغییر در نگرش و افکار خود و بکارگیری این ابزار های جدید و نوین مارکتینگ تغییرات بزرگی را درکسب و کار خود ایجاد کند.

 

2-دسته دوم صاحبین تخصص و توانمدنیهای خاص که بصورت خویش فرمایی و فریلنسری در حال ارائه خدمت هستند و میخواهند تخصص و توانمندیهای خود را در قالب کسب و کاری ارائه دهند. مانند خانم های خانه داری که مثلا در حوزه پختن کیک یک متخصص هستند و یا یک مهندس پرسابقه با تجربه ای که در حوزه خود در نتیجه مدت مان های زیاد کار و فعالیتش تبدیل به یک مهندس کاربلد شده است و اکنون قصد دارد دانش و خدمات خود را در قالب یک کسب و کار حرفه ای ارائه دهند. مثلا خود من در این زمینه دوستی دارم که دارای مدرک مهندسی عمران است و مدتها در این حوزه مشغول فعالیت است و بسیار در کار خود کاربلد و درجه یک است. دوشنبه ها در جایی جمع میشویم و فوتبال بازی میکنیم و من شاهد این هستم که چند دانشجوی تازه فارغ التحصیل شده ی عمران مدام از او سوال پرسیده و از او راجعبه آینده مدرک تحصیلی و کسب وکارشان می پرسند و او را سوال پیچ میکنند. من هم به او گفتم میتواند بخشی از این توانایی و تخصص و تجربه خود را در قالب ویدئو و فیلمهای آموزشی در اختیار کاربران و مخاطبینش قرار دهد.

 

3- دسته سوم کسانی که میخواهند در این حوزه به یک متخصص دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال تبدیل شده و به صورت کارشناس و یا متخصص این حوزه مشغول به فعالیت شوند. حتما با شرکت ها و کسب و کارهای زیادی مواجه شده اید که بشدت دنبال شخص و یا اشخاص متخصص در این حوزه هستند تا بتوانند کارهای بازاریابی و تبلیغات آنلاین این حوزه را برای آن شرکت مدیریت و برنامه ریزی نمایند. با آموزشهایی که ما به شما می دهیم براحتی میتوانید به عنوان یک متخصص وارد این کسب و کارها شده و مشغول به ارائه خدمت شوید.

آموزش هام چگونه به مخاطبانم کمک می کند؟

دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتالی از یک سری ابزارها و تکنیک ها تشکیل شده که شما می توانید با استفاده و یادگیری و بکار گیری آنها به هر کدام از اهداف مورد نظر خود که در سه دسته بالا اشاره کردیم، دست یابید.
ابزارها و تکنیکهای این حوزه عبارتند از
1- SEM یا سرچ انجین مارکتینگ یا بازاریابی موتورهای جست و جو که این ابزار خود به دو دسته ی SEO یا سرچ انجین آپتیمیزیشن یا بهینه سازی سایت برای موتورهای جست و جو و گوگل ادوردز یا تیلیغات گوگلی تقسیم می شود.
2- ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی ایمیلی که عبارت است از ارسال ایمیلهایی برای مخاطبین بارزار هدفمان که با شیوه هایی خاص آنها را جمع آوری کرده ایم و با ارسال ایمیلهایی بصورت متوالی آنها را مورد مارکتینگ قرار می دهیم.
3-کانتنت مارکتینگ یا بازرایابی از طریق تولید محتوا
4- ابزارهای اندازه گیری و پایش این ابزارها مانند گوگل آنالیتیکس، گوگل ترندز، گوگل وبمستر تولز
5-سوشیال مدیا مارکتینگ یا بازاریابی شبکه های اجتماعی
6-بازاریابی کلیکی یا بنری یا CPC

میزان مهارتهای ما در حوزه های مختلف دیجیتال مارکتینگ

ُSEM0%
ایمیل مارکتینگ0%
سوشیال مدیا مارکتینگ0%
ابزارهای تحلیل و اندازه گیری0%
افراد علاقه مند به دوره های دیجیتال مارکتینگ

اگر علاقه مند به دوره های دیجیتال مارکتینگ هستید و میخواهید به عنوان یک متخصص این حوزه ها شناخته شوید.

افراد متخصص و توانمند در یک حوزه خاص

اگر توانایی و یا تخصص خاصی دارید که در فکر ارائه آن به مخاطبینتان هستید.

صاحبین کسب و کارهای کوچک

اگر کسب و کارتان در حال رکود است و مدتها با عدم فروش و درآمد مواجه هستید.