وبلاگ

ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی ایمیلی (Email marketing) از تاثیر گذارترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ می باشد. حتما شنیده اید که خیلیها از سقوط ایمیل مارکتینگ و عدم کارکرد و اثربخشی آن در مباحث آموزش دیجیتال مارکتینگ صحبت می کنند و اعتقاد دارند که با رشد و توسعه...

معیارهای انتخاب کلمات کلیدی (Select keywords) را در مقالات آموزش دیجیتال مارکتینگ مانند مقاله کاربرد و استفاده از گوگل ترندز (GOOGLE TRENDS) بررسی کردیم و گفتیم که معیارهای انتخاب کلمات کلیدی تنها میزان سرچ و جستجوی کاربران و مخاطبان اینترنتی نیست و عامل سرچ و...

بازاریابی موتورهای جستجو (SEM) یا Search engine marketing عمل بازاریابی یا تبلیغ وب سایت شما از طریق موتورهای جستجو مانند Google، Yahoo یا Bing است و یکی از ابزارها و تکنیکهای مباحث آموزش دیجیتال مارکتینگ می باشد.  بازاریابی موتورهای جستجو (SEM) شامل یک یا چند مورد...

بازاریابی با ابزارهای دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتالی بسیار موثر و مقرون به صرفه است. در نتیجه باید تبدیل به بخشی از طرح کسب و کار و راهبرد بازاریابی شما شود. با این وجود بازاریابی دیجیتالی آنقدر گسترده است که مالک کسب و کار به...

دیجیتال مارکتینگ (Digital marketing) یا بازاریابی دیجیتال در مفهوم وسیع تر، مجموعه ای از استراتژیهای تبلیغاتی و تکنیک هایی است که شما از آن ها به صورت آنلاین برای دستیابی به بازار هدف کسب و کارهای خود استفاده می کنید. در زمان های گذشته کسب...

در این مقاله میخواهیم با دیگر کاربرد گوگل ترندز (Google Trends) آشنا شده و به این موضوع بپردازیم که چگونه با کمک ابزار این ابزار تشخیص دهیم چه محصول و یا کالا و یا خدمتی را تولید و یا عرضه کنیم و یا ببینیم تقاضا...