تصویر بزرگ با سایدبار

در مدلهای بازاریابی اینترنتی اولین قدم ایجاد ترافیک و جذب بازدید کننده برای سایتتان است که این جذب ترافیک می تواند از روشها و ابزارهای مختلفی انجام شود.  اما بعد از جذب بازدید کننده به سایتمان غالبا با مشکلات و مسائل زیر روبرو هستیم:  1-عدم خرید در...

یکی از کاربردهای ایمیل مارکتینگ در کسب و کارهای آنلاین تبدیل بازدید کنندگان وب سایت ها به مشتری و خریدار است. با ایمیل مارکتینگ ما این امکان را خواهیم داشت تا پس از ورود بازدیدکنندگان به سایت و دریافت ایمیل آنها، با ارسال ایمیل هایی...

شاید تا سالیان پیش نقش ایمیل مارکتینگ در بازاریابی دیجیتال فقط افزایش فروش سایت بود. یعنی با استفاده از مدلها و تکنیکهایی ترافیک موثر ایجاد می کردیم و افراد را به سایتمان هدایت می کردیم. بعد با استفاده از ابزارهایی (Lead Generation)، ایمیلهای آنها را...

در این مقاله به برخی از ویژگیها و نقاط مثبت و منفی و الزامات سئو می پردازیم. سئو در واقع یک شیوه بازاریابی و تبلیغاتی برای موتورهای جست و جو است.یک تفاوت بزرگ سئو با دیگر سیستمهای تبلیغاتی و بازاریابی برای جذب مخاطب و بازدید کننده...

به کار بهینه سازی صفحات سایتمان برای موتورهای جست و جو، سئو یا Search Engine Optimization گفته می شود. در واقع سئو سلسله فرآیندها و فعالیتهایی است که به طور دائم و مداوم و در بازه زمانی درازمدت انجام می شود تا وبسایتهای مورد نظر...

با سیستم تبلیغات گوگل در کوتاهترین زمان ممکن می توانید در صدر نتایج گوگل قرار بگیرید و به نمایش و معرفی کالاها و خدمات خود به مشتریان خود بپردازید. از نیازهای مهم، ضروری و لازم کسب و کارها، دیده شدن و در معرض دید قرار گرفتن...